Wikia

Top Gear logo Deze persoon is abnormaal goed op de hoogte wat er speelt in de wereld buiten Andijk!!

Deze persoon heeft in tegenstelling tot andere personen wel een idee wat het superdepupper-topprogramma Top Gear is....

Voetbal?? is een van de oprichters van Pipo Productions. Hij is al jaren actief voor dit bedrijf en houdt zich voornamelijk bezig met het spelen met zijn toeter. Voetbal?? wordt vaak beschreven als een zeer rustig persoon.

Levensloop

Voetbal?? komt oorspronkelijk uit de streek vlakbij Rotterdam waar hij de slag om de Kuip nog meemaakte. Gekenmerkt door deze zware oorlog verliet hij zijn woonplaats en toogde naar Hoogkarspel waar hij zijn vleugels uitstreek. Hier kreeg hij al gauw problemen met mensen als De Flierefluiter, Pietje Precies en Ik Heb Er Zin In die hem de les probeerde te lezen. Voetbal?? wist terug te slaan door met zijn toeter een schel geluid te produceren waardoor deze lastpakken verdwenen naar het eigen land. Nadat deze hindernis was overwonnen richtte Voetbal?? zich volledig op het aanpakken van het toeterlandschap in de West-Friese regio. Zo lukte het hem om in 2002 het WK met je toeter spelen hier naartoe te halen.

Naam

Voetbal?? dankt zijn naam aan mevrouw J die er niet achter kon komen of hij nou voetbal of toeter speelde. Dit is nog steeds een goed verborgen geheim.

Favorieten

Voetbal?? is een fervent kijker van programma's als Jouw Toeter Mij Toeter, Toeter op mijn Waterscooter, Goeie Toeters Slechte Toeters, So You Wanna Be A Toeter en Top Toeter.

Naast het koekeloeren naar tv-programma's houdt Voetbal?? zich ook bezig met het spelen met zijn eigen toeter. Heel af en toe speelt hij ook met andermans toeter. Een van zijn bekendste toeterstukken is 'de Toeteraar van Jansen'. Voetbal?? richt zich voornamelijk op klassieke stukken van 'de drie irrante konijnenoren', 'het Schaep met de 375647 darmen' en 'Lolo had een groene muts op zijn kop die licht gaf als hij fideltje zei'.

Voorganger:
Johannes Belkanunde
Vice-Messias
2011-heden
Opvolger:

Around Wikia's network

Random Wiki