Wikia

De School is geen educatieve onderwijs instantie ergens in Nederland.

Geschiedenis Edit

Na de Oorlog Die Voor De Eerste Andijkse Oorlog Kwam werd deze niet educatieve onderwijs instantie opgericht op een geheime locatie. In eerste instantie werd het gebouw uitsluitend gebruikt voor het ophangen van illegale Pekinezen tot in 5 jaar na 5 jaar na Christus (ook wel 10 jaar na Christus genoemd), het gebouw wordt omgetoverd in een schoolachtig orgaan.

Sindsdien word het gebouw gebruikt als opleidinds instituut voor de русских maffia. De jongeren worden getraind voor een aanslag op Andijk. Hierbij zullen doden vallen maar dit is voor het voortbestaan van de natie van essentieel belang.

Meneer KK Edit

De tegenstanders van de Eerste Andijkse Oorlog zijn de Waakschapen van meneer KK. Deze Waakschapen zijn bloeddorstig en zeer moordlustig. Ze worden getraind in een ondergrondse militaire basis. Er zijn zelfs enige Andijkse jongeren die zich bekeert hebben tot de Waakschaap sekte.

Meneer S Edit

Meneer S is een van de vele leraren op de School maar een van de weinige die klein en kaal is. S heeft de zeldzame gewoonte om zeer weinig te praten zoals ook uit zijn eigen wikia artikel blijkt.