Wikia

Top Gear logo Tja, je kunt niet alles hebben...

Deze persoon heeft in tegenstelling tot andere personen geen idee wat het superdepupper-topprogramma Top Gear is....

Ongelukje, Ball Of Steel is een van de oprichters van Pipo Productions. Ongelukje, Ball Of Steel is een lid van het eerste uur en is ondanks zijn zeer jeugdige leeftijd erg actief binnen het bedrijf.

Levensloop Edit

Ongelukje, Ball Of Steel heeft in zijn jeugd een fantastische periode beleeft in de Zandbak waar hij altijd speelde met zijn quantumfysische neutronen. Hier bouwde hij onder andere de Peking Express, de automatische vliegen-aaier en de zelfregulerende koffielepeltjesoplader.

Nadat hij de Zandbak achter zich had gelaten verhuisde hij naar de nieuwbouw waar hij begon te werken aan zijn professionele carriére als meester-neuspeuteraar en Runescape kampioen.

Naam Edit

Ongelukje, Ball Of Steel dankt zijn naam met name aan het feit dat hij een aantal jaar geleden een kleine operatie heeft laten doen aan zijn jongeheer. Hierdoor verloor hij echter een aantal balletjes in de strijd waardoor hij nu door het leven moet gaan met een half geslachtsdeel waaraan vier eendenballen zijn bevestigd ter compensatie. Ook heeft hij een hoge stem aan de operatie overgehouden.

Leeftijd Edit

Ongelukje, Ball of Steel wordt vaak onderschat vanwege zijn leeftijd. Ook is zijn exacte leeftijd niet precies duidelijk. Schattingen varieren tussen de 11 en de 13 jaar, maar volgens de speculaties heeft Ongelukje, Ball of Steel een leeftijd van ongeveer 14 maanden.

Intelligentie Edit

De intelligentie van Ongelukje, Ball Of Steel is van ongekende hoogte. Sommige bronnen beweren dat hij ooit eens een uitgehard stuk oorsmeer van Albert Einstein heeft gekocht en het elke ochtend op zijn grote teen smeert. Deze beweringen zijn echter nooit door de betreffende persoon bevestigd.

Het IQ van Ongelukje, Ball of Steel ligt ergens tussen de 200 en 250 megahertz per uur. Zijn intelligentie komt dicht in de buurt van onder andere de koningin van Negerpesten, de derde vrouw van de Mesopotamische koning Fidel Castro en de Afrikaanse langpoot terriër.

Voorganger:
Mahavisnhu
2011-heden
Opvolger:

Around Wikia's network

Random Wiki