Wikia

Meneer S is een leraar op de School waar hij les geeft aan onschuldige kleine kindjes.

Uiterlijk Edit

Het uiterlijk van Meneer S is zeer opvallend. Hij is vrij klein, stevig en heeft geen of haast geen haarbedekking op zijn hoofd. Dit zou mogelijk kunnen komen door ouderdom of door een teveel aan elastine in zijn middenrif. Over het hoofd valt voor de rest te vertellen dat aan de achterkant van het bolvormige lichaamsdeel een kleine krater bevind waarin miniscule orgasmes (lees organismes) zich vestigen.

Gedachtegoed Edit

De manier van denken van Meneer S is zeer bijzonder en geschiedt op een hoog niveau. Zo heeft hij onder andere een simpel werkwoordenschema, een kopieerapparaat en een elektrische neuspeuteraar uitgevonden. Op het gebied van toetsen is meneer S zeer streng, toetsen vinden 1 of 2 keer per jaar plaats en mogen absoluut niet herkanst worden.

Geluid Edit

Meneer S produceert naar eigen zeggen over het algemeen weinig geluid. Want zinnen zeggen meer dan woorden. Dus daardoor kun je beter 20.000 werkwoorden leren van een stencil. Dit systeem werkt perfect en hierdoor haalt iedereen een hoog cijfer voor zijn examen. Dan krijgt iedereen ook nog een mars en een hotel tegenover het Louvre cadeau. Daar heeft Fidel Castro het trouwens eens over gehad. Die man sprak en sprak, en daar houdt ik helemaal niet van, en toen vielen alle mensen op het plein neer, inclusief zijn medewerkers. En ik kan het weten want ik ben bij al die begraafplaatsen langs geweest, en toen had Fidel Castro al die marsen voor zichzelf. Want weet je zoals Shakespeare altijd zei: To Be Or Not To be. En volgens mijn systeem sloeg dat op die marsen van Fidel Castro. Maar enfin, ik houdt niet zoveel van praten en we gaan nu een handigere, efficiëntere methode van mij, persoonlijk, helemaal door mijzelf gemaakt gebruiken, die er voor zorgt dat jullie allemaal gegarandeerd een negen halen. Wie kent de 385534 uitzonderingen al allemaal. Dat zijn er maar een paar en die kun je dan easy, simple, just one minute of zoals de Fransen het zeggen, vite en vite in je kop stampen en net zoals Fidel Castro al die marsen in je reet douwen. Daardoor is hij trouwens overleden waardoor hij nu op een begraafplaats tegenover het Louvre ligt. Ik denk dat we die plaats wel kunnen bezoeken. Hij ligt naast familie A en B, misschien krijgen we dan zelfs wel groepskorting.