Wikia

Top Gear logo Deze persoon is abnormaal goed op de hoogte wat er speelt in de wereld buiten Andijk!!

Deze persoon heeft in tegenstelling tot andere personen wel een idee wat het superdepupper-topprogramma Top Gear is....

'Dove Jimi'

'Dove Jimi' is een van de oprichters van Pipo Productions. 'Dove Jimi' is al vanaf zijn geboorte doof aan het linkeroor waardoor hij, behalve de roep van de vliegende Peking eend niets hoort.

Levensloop Edit

'Dove Jimi' kent een leven dat gekenmerkt wordt de up's en down's. Begin jaren 60 lukte het hem om een plaatsje te veroveren in de Jimi Hendrix Experience. Dove Jimi had het hier echter niet naar zijn zin en besloot om de leider van deze groep, Jimi Hendrix, een overdosis te geven waardoor hij zelf de leiding kon overnemen. Hij was een geboren leider die fantastische liedjes als 'I Cannot Hear You Knockin', 'I Cannot Hear Your Heart Beat', 'Who Has Found My Hearing Aid?' en 'Waarom heb ik een afgelebberde Pinguïn in mijn tuin staan die geen geluid maakt en alleen maar waggelt zoals mijn tante?'.

Na zijn leven bij de Jimi Hendrix Experience begon hij een solo carriére die ertoe leidde dat hij een eigen villa kon kopen op het prachtige platteland van Nee-Pal. Dove Jimi is nog steeds actief in de muziekbusiness.

Naam Edit

Dove Jimi dankt zijn naam aan het feit dat hij al vanaf zijn geboorte doof is aan zijn linkeroor. Op een aantal zeldzame geluiden na hoort hij aan die kant bijna niets meer. Dit heeft als gunstig gevolg dat hij beter kan zien met zijn rechter oog.

QuotesEdit

  • "We just all live in a yellow hearmachine, know what I mean?"
  • "Blues is easy to play, but hard to feel, know what I mean?"
  • "I live in a land of undertakers."
  • "The band didn't broke up because of my ego, the other guys just weren't talented enough."

Discografie Edit

Albums Edit

Singles Edit

}}

Around Wikia's network

Random Wiki