Wikia

Top Gear logo Tja, je kunt niet alles hebben...

Deze persoon heeft in tegenstelling tot andere personen geen idee wat het superdepupper-topprogramma Top Gear is....

De Andijkse Sprint-Negerin is de nieuwste freelancer van Pipo Production in een rij van 8. De Andijkse Sprint-Negerin joinde de club zo rond het einde van 2011 en de inauguratie als lid vond plaats met het bowlen en film kijken bij Little Ross.

Levensloop Edit

Helaas zijn er geen gegevens beschikbaar over de levensloop van de Andijkse Sprint-Negerin. Het enige wat wij weten is dat zij kwam, zag en overwon en het vervolgens op een lopen zetten.

Woonplaats Edit

De vermoedelijke woonplaats van de Andijkse Sprint-Negerin is Andijk. Dit is echter niet bevestigd omdat nog niet iemand levend weer uit Andijk is gekomen. Ons vermoeden is dan ook dat, een hutje ergens in de polder in de buurt van Andijk, de thuisbasis van deze kamikaze Tanzaniastische sprintster (niet te verwarren met sprint ster, wat ofwel snelle beroemde sprinter of snel rondvliegende ster kan betekenen) vormt.

Carriere Edit

Nadat de Andijkse Sprint-Negerin keihard faalde op school, waardoor ze werd verbannen naar "Het Gat", moest ze zelf zien rond te overleven in dit ondoordringbare zwarte gat. Nadat haar grote carriere op de kinderboerderij als kinderverslinder niet zo'n succes bleek te zijn, startte zij haar eigen handel in zogenaamde 'Knallen'.

Deze handel, op het eerste oog een daverend succes, blijkt helaas zeer frauduleus. Waar zij claimt dat zij knallen verkoop voor een belediging, blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Er zijn vele klachten binnengekomen dat de 'knal' die aan de klant waren beloofd, achteraf niet werden geleverd. Wij raden dan ook af om met de Andijkse Sprint-negerin in zee te gaan.

Top Gear Edit

Over Top Gear zullen wij haar nog veel moeten leren. Deze ongelovige moet duidelijk nog wat van de Top Gear Religie (The Greater Good) worden bijgebracht.

Around Wikia's network

Random Wiki